13 Ağustos 2009 Perşembe

social web

Sosyal ağ uygulamalarına gözü kapalı atlayan biri olduğum interneti ilk kullanmaya başladığım andan beri. Biraz merak, biraz ilgi, biraz da sanırım arkadaşlarımdan ve şehir merkezinden uzakta yaşamamanın getirisiydi bu. Sosyalleşmek için tek olanağımdı neredeyse. Mirc ile başladı serüven. O zamanlar herkesin hatırlayacağı gibi Zurna kanalı çok popülerdi. Fakat Zurnadakiler bana çok avam gelirdi. Bu nedenle bizler daha genç ve kültürlü gördüğümüz bir kitle olarak Punk kanalında takılırdık. Sonrasında Icq dönemi başladı. Icq ya nedense Skype a olduğu gibi pek ısınamadım.Herneyse....günler ayları kovalarken bir anda YONJA girdi hayatımıza. İlk açıldığı zamanlarda Yılmaz Erdoğan ın Vizontele'de verdiği tepkiyi vermiştim. "Şerrefsizim benim aklıma gelmişti."

O zamandan beri aklımda sürekli internetle ilgili bir şeyler yapma fikri var. İlk işim üniversiteden yeni mezun olan birinin can havliyle iş bulma çabasının bir sonucu olarak Mağazacılık sektöründeydi. Bu işten, "hayır yapmak istediğim şey bu değil, madem iş bulamıyorum bari pazarlama iletişimi yüksek lisansı yapayım" diyerek ayrıldım.Ve 5 aylık bir süre boyunca istediğim alanda iş aradım. Ve canıma tak eden bir anda gelen teklifi kabul ettim. Şu anda yine alakasız bir sektörde,Tekstil işindeyim.

Peki adama sormazlar mı madem internet istiyordun da tekstilde ne işin vardı diye. Tekstile elini veren kolunu kaptırır derler. Bunu ilerleyen günlerde göreceğiz sanırım . Belki de "şeker" gibi bir patron beni bu tekstil batağından kurtarır :P Kim bilir...Gelişmeleri çok çok yakında paylaşırım umarım.

See you soon ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder