10 Nisan 2009 Cuma

haydi bakalım

Haydi bakalım hayırlı uğurlu olsun. Artık benim de bir blog um var.

Uzun yıllardır internet kullanıcısıyım. Lise hazırlık sınıfındayken o zamanlar en yakın arkadaşımın abisi superonline da çalışıyordu. Onun için internetle bana göre daha haşır neşirdi. Bir tiyatro oyunu için müziklerden sorumluyduk ve internetten indirdiğimiz ilk şarkı o zamanlar yeni çıkış yapan Britney Spears'in ilk single ı Hit me Baby one more time dı.

O günden bugüne giderek günlük yaşamımda varlığını arttırarak yer etti internet. İnternetten arkadaşlar edindim. Hatta aşklarım bile oldu. Yıllar sonra long distance relationship imi sürdürürken skype ve msn en yakın arkadaşlarım oldu. Günlük hayatımda tanışmadığım, belki normalde önyargılarım nedeniyle yanıma yakıştıramayacağım insanlarla dost oldum.Pek çok sözlükte okur-yazar oldum. Halen bir tanesinde yazarım. Sosyal bir çevre edindim. Facebookta asla yokluklarından rahatsız olmadığım, dünya üzerinde en son arayacağım insanlar olan ilk okul arkadaşlarımı buldum. Ama blog camiasına hiç bulaşmadım. Bir yerde okumuştum, Blog pekçok kişinin yazdığı, çok az kişinin okuduğu bir şeydir gibi. Evet bunları yazıyorum,ve evet büyük ihtimalle çok büyük kitlelere ulaşmayacak yazdıklarım. Ama yine de yazmak güzel.

İçerik hakkında açıkçası çok fazla düşünmedim ama sanırım günlük yaşam ve tecrübe ettiklerim üzerine olacak. Aslında sıradan bir insanım. Ama bence herkesin anlatacak en azından bir hikayesi vardır. Bu da benimki

2 yorum:

  1. "Blog pek çok kişinin yazdığı, çok az kişinin okuduğu bir şeydir" sözüne kesinlikle katılıyorum. Fakat bu, bizleri yazmaktan alı koyacak bir sebep olmamalı. Blog yazma amacı birilerine beğendirmek değil de kendini ifade etmek olduğu zaman gerçekten okunmaktan keyif alınan bloglar ortaya çıkıyor. Bir çok kişinin cesaret edemediği blog dünyasına attığınız bu cesur adım için sizi kutluyor ve birbirinden güzel yazılarınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim Mümin bey yorumunuz için. Sanırım biraz fazla zaman ayırmam gerekiyor bloguma. ama adam edeceğim söz!

    YanıtlaSil